Oznaczenie wprowadzające w błąd

Grzegorz odpowiedział w temacie: Oznaczenie wprowadzające w błąd

2016/04/08 15:50

Trochę nie na temat ale piszę tutaj, żeby nie mnożyć tematów. Na podstronie dotyczącej znaczka 496 jest błąd w odnośniku do strony www Muzeum.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Hubert odpowiedział w temacie: Oznaczenie wprowadzające w błąd

2016/04/08 16:32

Grzegorzu dzięki za info i zerknę do tego. Niestety w wielu miejscach są błędy bo zarządcy miejsc lubują się w zmianach domen. My z kolei nie nadążamy wychwytywać tych bĺędów

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Grzegorz odpowiedział w temacie: Oznaczenie wprowadzające w błąd

2016/07/01 13:10

Drobne błędy w umiejscowieniu symboli znaczków:
331 Lubuskie Centrum Winiarstwa w Zaborze jest mniej więcej:
N51 57.022 E15 42.562;
537 Muzeum Grodu Santok - trochę dalej na zachód:
N52 44.059 E15 23.824;
545 Ujście Warty - Rzeczpospolita Ptasia - tu raczej nie ma mowy o błędzie, ale mógłby być przesunięty bliżej jakiegoś szlaku bo nie da się zrobić "tu byłem".

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Hubert odpowiedział w temacie: Oznaczenie wprowadzające w błąd

2016/07/04 22:10

Dzięki za uwagi. Jak tylko się trochę obrobię z zaległościami będę nanosił poprawki.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Hubert odpowiedział w temacie: Oznaczenie wprowadzające w błąd

2016/07/17 22:10

No cóż, troszkę pozmieniałem lokalizacje znaczników. Na pierwszy ogień poszedł Uniejów i tam jedynie jeden znacznik poszedł ciut na trawnik by się z innymi nie pokrywał. Zabór i Santok poprawione, aczkolwiek w przypadku tego drugiego na 200% był wcześniej zmieniany więc całkiem możliwe, że przy uruchamianiu nowej strony zassało dane ze starej bazy.

W razie dalszych rozbieżności proszę o wpisywanie ich w temacie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Grzegorz odpowiedział w temacie: Oznaczenie wprowadzające w błąd

2016/07/24 19:21

Znaczek nr 305 z Gorlic nie wyświetla się na mapie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Hubert odpowiedział w temacie: Oznaczenie wprowadzające w błąd

2016/07/24 19:38

Dzięki za info, była to grubsza sprawa, ale już wszystko poprawione.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Grzegorz odpowiedział w temacie: Oznaczenie wprowadzające w błąd

2017/06/13 11:40

No. 14 Bacówka na Obidzy spore przesunięcie na mapie. Powinno być:
49.421262, 20.623763

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Hubert odpowiedział w temacie: Oznaczenie wprowadzające w błąd

2017/06/13 12:41

Dzięki Grzegorzu, już poprawiona lokalizacja.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Grzegorz odpowiedział w temacie: Oznaczenie wprowadzające w błąd

2017/06/18 19:10

To jeszcze 2 błędy:
103 Jaworzyna Krynicka, powinno być: N49 25.165 E20 55.559 dół lub N49 25.072 E20 53.760 góra, w sumie chyba symbol powinien być na górze.
22 chata Cyrla, ok. 400 m przesunięcia N49 29.518 E20 42.967

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Hubert odpowiedział w temacie: Oznaczenie wprowadzające w błąd

2017/06/18 20:19

Dzięki Grzegorzu za cynk. Cyrla już zmieniona, natomiast co do pierwszej lokalizacji będę musiał zrobić dodatkowy wywiad i z pewnością się z Tobą skontaktuję.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena